Dzień 8 – podsumowanie pierwszego tygodnia. Pierwszy trening

4372630182_06344d5d74_o

Minął tydzień działania. Nie było idealnie, ale jestem zadowolony.

Waga rano

130,4 kg czyli jest bardzo dobrze. Do tego jeszcze wrócimy.

Trening

Nadszedł czas na pierwszy trening. Poszedłem na siłownię z żoną, która kiedyś ze mną trenowała, ale było to tak dawno, że niewiele pamiętała. Zrobiliśmy wspólny trening klatki piersiowej i ramion (biceps, triceps, troszkę barki). Niewiele serii, powtórzeń, ciężar też nie jakiś szczególny, ale po pierwsze po długiej rozłące z siłownią nie chciałem szarżować. A po drugie bardziej skupiałem się żeby moja luba w miarę zaczęła łapać podstawy techniki wykonywanych ćwiczeń.

Spotkałem też na treningu kolegę, a zarazem Mistrza i Rekordzistę Świata w wyciskaniu sztangi Konrada Adamaszka – ten to jest dzik 😉

Jedzenie

Wyszły 3 posiłki i przegryzka. Trochę za mało kcal, nieco za mało białka, a za dużo węgli. Ale generalnie wszystko średnio jest w normie.

dieta 2017

Posiłek 1 – shake

Rano shake – koncentrat białka, banan, jabłko, oliwa z oliwek i kreatyna. Generalnie miał to być lekki posiłek przed treningiem (wolę się najeść po treningu)…

Posiłek 2

… ale różne sprawy mi się przeciągnęły i na trening poszliśmy dużo później niż było planowane. Strasznie już głód czułem więc wstąpiłem do sklepu, kupiłem i zjadłem banana 😉

Posiłek 3

Po treningu sporo jedzenia. Najpierw Pstrąg Tęczowy Łosośiowy z ziemniakami (wszystko zapiekane w piekarniku razem) i warzywami, a potem jeszcze żytnia buła.

pstrąg tęczowy łososiowy biedronka

pstrąg kalorie

Rybka bardzo smaczna – miała co prawda trochę ości, ale naprawdę niewiele. Nie jest to produkt tani, ale szczerze polecam.

mix sałat z rukolą biedronka

mix sałat z rukolą vital fresh kalorie makroskładniki

Fajna sprawa takie mixy sałat. Dobre do kanapki, ale i do sałatki. Zresztą jak kto lubi.

Posiłek 4

Na kolację buła żytnia z polędwiczkami panierowanymi z kurczaka z Biedry i innymi elementami. Udało mi się po treningu kupić świeże bułeczki w piekarni, jeszcze były cieplutkie, a i teraz wieczór czuć było ich świeżość. Bajka 😉

Podsumowanie pierwszego tygodnia odchudzania

Kilka faktów:

  • waga spadła o 4.6 kg – bardzo ładnie, ale wiadomo, że przy takim poziomie tkanki tłuszczowej na początku ten spadek będzie spory, do tego woda, złogi jelitowe itd.
  • średnio zjadałem 2630 kcal z podziałem: 183 g białka, 168 g węglowodanów, 102 g tłuszczy
  • deficyt średni wyniósł 918 kcal
  • suplementacja to cały czas: kreatyna monohydrat, witamina D3+K2MK7, witamina C, omega-3, kompleks witamin i minerałów
  • treningów w tym czasie zrealizowałem…. 0 :-)
  • treningów cardio tym bardziej 😛

Pożegnanie

Do jutra Panie i Panowie 😉

 

Wpis dotyczy dnia:  9 stycznia 2017

Podobne wpisy

Rating: 5.0, from 1 vote.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *