Dzień 9 – drugi trening i… makaron

SONY DSC

Zapraszam na słów kilka 😉

Waga rano

Rano 130,8 kg czyli podobnie jak dzień wcześniej – wiadomo, że ta waga nie będzie spadać z dnia na dzień, każdego dnia.

Trening

Zaliczony kolejny trening siłowy – nogi i plecy, ale podobnie jak wczoraj trenowałem z żoną więc j niewiele zrobiłem, a bardziej skupiałem się na pokazywaniu jej ćwiczeń i techniki.

Jedzenie

Zazwyczaj wychodzą mi 3-4 posiłki, tym razem 3, chociaż trochę wymusiła to sytuacja, ale o tym dalej.

jedzenie na diecie zbilansowanej 3 posiłki

Posiłek 1 – shake owocowo-białkowy

Przed treningiem shake czyli owoce, białko, zdrowy olej.

Posiłek 2

Kolejny posiłek miał być około godzinkę po treningu, ale poszedłem załatwić badania okresowe do pracy i tak mi wszystko poschodziło, że dość późno cokolwiek zjadłem.

makaron pełnoziarnisty dieta

Makaron jest oczywiście produktem przetworzonym, ale myślę, że taki zwykły Kowalski w tym przypadku nie ma co popadać w paranoję i takiego produktu unikać. Oczywiście fajnie żeby powstał on z mąki dobrej jakości np. żytniej albo właśnie pszennej durum.

makaron z pszenicy durum

Warto zwrócić uwagę, że tutaj producent podaje kaloryczność i rozkład makroskładników dla produktu ugotowanego, co jest rzadkością, ale faktycznie może być ułatwienie, a jednocześnie utrudnieniem.

Co do makaronów w kontekście żywienia polecam:

Posiłek 3

Ostatni posiłek – najpierw mięso z szynki wieprzowej chudej z warzywami, a potem jeszcze bułka z innymi pysznościami 😉

Pożegnanie

Jest już późno gdy piszę ten tekst, prawie 23:30 więc…. dobrych snów!

 

Wpis dotyczy dnia:  10 stycznia 2017

Podobne wpisy

Rating: 5.0, from 1 vote.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *