Dzień 12 – waga ruszyła

4672137290_0c6ec1cf75_o

Słów kilka o piątku. A skoro piątek, piąteczek, piątunio to i zabawa…

Waga rano

No i proszę, był lekki zastój, ale rano waga pokazała 129,7 kg – bardzo fajnie. Wiedziałem, że tak musi być, bo jak pisałem – wahania wagi w każdą stronę są normalne. Czasem bywa tak, że waga nam stoi przez kilka dni czy nawet tydzień i nagle spada nawet o kilogram albo więcej i już na takim poziomie pozostaje.

Trening

Miałem trenować, ale przez różne kwestie nic z tego nie wyszło. Nadrobię dziś i jutro :)

Jedzenie

Mamy 4 posiłki, a na koniec dnia… znów małe imprezowanie. Nie żałuję, było super, ale kończymy już z tym. Jestem oczywiście zadowolony, że takie wyskoki są dość rzadkie – w porównaniu z wcześniejszym trybem życia to wielki postęp, ale czas sobie postanowić, że do końca tego pierwszego miesiąca odchudzania (30 dni) trzeba wytrzymać bez tego rodzaju sytuacji.

cheat day 2017

Posiłek 1

Shake, który miał być przed-treningowy, ale jak wspominałem nic z tego treningu nie wyszło. Niemniej skoro już dzień wcześniej wieczorem sobie tego shake zrobiłem – oczywiście z użyciem blendera – to go sobie spożyłem.

Jednym ze składników shake był olej lniany.

olej lniany redukcja

olej lniany goccia doro kalorie skład

Posiłek 2

W pracy fajna kanapka i kiełbasa z cycków kuraka. Prosto, ale smacznie 😉

Posiłek 3

Bardzo fajny obiad – mięso z ud kurczaka pieczone razem z całymi ziemniakami i warzywka.

mięso z ud kurczaka bez kości ze skórą

Fajna sprawa takie mięso, bo nie mamy kości, z którymi jakby nie było w jakimś stopniu trzeba się pomęczyć. Ja zawsze robię tak, że obieram całe mięso, odkładam kości i dopiero rozkoszuję się jedzeniem. Inna opcja to właśnie zakup takiego gotowego mięska z ud bez kości – to jest z Biedronki.

Jest też prościej z ważeniem, bo jednak jak się zważy całe udko z kością to bywa różnie – na jednym będzie więcej mięsa, na innym mniej itd. A tutaj sprawa jest dość prosta.

Warto też zaznaczyć, że odchudzanie czy dobra dieta to nie tylko chude mięso jak np. pierś z kurczaka – każde inne też będzie dobre jeżeli pilnujemy bilansu kalorycznego i rozkładu makroskładników (białek, węglowodanów i tłuszczy). Nie można bać się tłuszczu, a już na pewno eliminować go z diety całkowicie czy też do bardzo niskich poziomów obniżać jego spożycie. Jest to bardzo niezdrowe – szczególnie dla kobiet.

Posiłek 4

Tutaj prosty posiłek – bułka, kiełbasa, dodatki. Powiedzmy, że był to taki mały gruncik pod późniejsze spożywanie napojów mózgo-atakujących 😉

Posiłek 5

No i tutaj wpadło dość trochę czystej, a potem jeszcze jedzenia.

Pożegnanie

Mamy weekend więc każdemu życzę aby był radosny, wesoły, aktywny!

 

Wpis dotyczy dnia:  13 stycznia 2017

Podobne wpisy

Rating: 5.0, from 1 vote.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *