Dzień 1, bo najważniejsze to zacząć

foteczka

No i poszło, pierwszy dzień za mną. Wyszło całkiem sprawnie mimo wcześniejszego luźnego okresu świąteczno-sylwestrowego.

Waga rano

Zaczynamy od wagi 135 kg. Na pewno trzeba zejść poniżej 100 kg, ale to jeszcze za wiele. Poniżej 90 kg będzie już nieźle, poniżej 85 kg będzie dobrze, poniżej 80 kg będzie bardzo dobrze. Oczywiście wszystko z głową, nie muszę tego zrobić na raz w sensie w tych na razie założonych 7 miesiącach.

Przy dużej nadwadze szybki spadek wagi nie nie jest wg mnie bardzo niezdrowy, bo o wiele gorsze jest trwanie w stanie nadwagi/otyłości, ale trzeba też zwrócić uwagę na skórę żeby nie skończyć z jej sporym nadmiarem.

Trening

Dziś bez dodatkowej aktywności.

Jedzenie

Wyszły 4 posiłki, a właściwie 3, bo jeden to po prostu…. banan jako przegryzka, chwilowe zapchanie się aby głód nie męczył. Kalorii nieco mniej niż zakładałem, białka mogłoby być więcej, a węglowodanów mniej. Ale ogólnie jestem zadowolony.

dieta odchudzanie przykład jadłospisu

Posiłek 1 – shake

Tutaj na szybko jedzonko w płynie czyli białko serwatkowe WPC, banan, olej lniany i oczywiście woda. Niewiele kalorii, ale to akurat nie ma większego znaczenia. Ważne żeby średni bilans dzienny był zgodny z założeniami co do kaloryczności oraz rozkładu makroskładników.

olej lniany odchudzanie

olej lniany kalorie, makro

Posiłek 2 – jedzenie w pracy

Właściwie to go nie dojadłem do końca, bo było to naprawdę sporo jedzenia i objętościowo i kalorycznie. Jakościowo również bardzo na plus.

fasola czerwona odchudzanie

kalorie w fasoli czerwonej

Wybaczcie za jakość powyższych dwóch zdjęć. Robione kaloryferem :(

redukcja warzywa kukurydza słodka

kukurydza kalorie makro

Trochę mi się przejadły pomidory i ogórki kiszone więc teraz lekka faza na kukurydzę, fasolę i groszek.

chude mięso mielone redukcja 2017

Mięsko chude, ale takie akurat kupiłem, tłuste wcale nie byłoby złe i raczej smaczniejsze. Oczywiście bardziej kaloryczne, ale jeżeli ważymy co zjadamy i liczymy kalorie to nie problem.

olej kokosowy na odchudzanie

makro i kalorie rafinowany olej kokosowy

Mięso usmażyłem właśnie na oleju kokosowym.

oliwa z oliwek odchudzanie

Do gotowej potrawy dodałem dużo pieprzu i właśnie oliwę z oliwek.

Posiłek 3 – bananos 😉

Po powrocie z pracy od razu wziąłem rodzinkę i pojechaliśmy na małe zakupy i do sali zabaw żeby się Młody wyszalał. Już lekko mnie głód łapał więc wpadł banan żeby nieco oszukać głód. Generalnie owoce są bardzo zdrowe i wbrew niektórym opiniom nie trzeba się ich bać nawet podczas odchudzaniapisałem o tym już tutaj.

Posiłek 4  – burgery 😉

Na koniec coś pysznego.

Burgery zrobione z mięsa mielonego chudego z szynki i mielonego z łopatki wieprzowej. Do tego trochę przypraw, bułka (niestety pszenna syfiata), masło, warzywa, ser żółty, sałata lodowa, ketchup, musztarda i jakiś syfny sos.

burgery odchudzanie mielone

Jedno z mięs użytych do zrobienie burgerów znajduje się wyżej, a tu kolejne. Wszystko usmażone na patelni grillowej, bez tłuszczu. Oczywiście na tłuszczu jakimś sensownym też mogłyby być, ale chciałem zaoszczędzić nieco kalorii.

musztarda odchudzanie

musztarda kalorie

Roleski robi dobrej jakości ketchupy, a i jak widać – musztardy również.

sos do hamburgerów Heinz

sos burgerowy redukcja

W smaku dobry, ale w kwestii wartości odżywczych to wg mnie nic dobrego. Z drugiej strony nie trzeba jeść w 100% czysto, dodatek czegoś takiego od czasu do czasu w rozsądnej ilości nikogo nie zabije 😉

Pożegnanie

I tak oto minął dzień pierwszy, zaliczam go do udanych, zobaczymy co przyniosą kolejne. Jeszcze tylko 209 😉

 

Wpis dotyczy dnia: 2 stycznia 2017

Podobne wpisy

Rating: 5.0, from 1 vote.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *